Avem doi ani ai apocalipsei, 2000 și 2012, ce facem cu ei? Acolo unde optzeciştii au preluat puterea şi au sfinţit locul. Vreau altă realitate, de Constantin Iftime

7 min


Joi, 14 iunie 2012. Aceeași absență cotidiană și azi, stau deoparte – poate așa-mi mai încarc bateriile. Avem doi ani ai apocalipsei, 2000 și 2012, ce facem cu ei? Eu încerc să exploatez, în timp, aici, comparațiile și să intervin în paranteze, în text, cu Note LIS-2012, să atrag atenția asupra realităților în schimbare. E interesantă de văzut și distanța în timp pe care o ai pentru un eveniment public sau o aventură literară personală. Continui, așadar Administratorii puterii literare din anul 2000 (am început ieri, aici, acest text) – să vedem ce a urmat în ultimii 12 ani, pe scurt, să ne amintim:

Altfel, la câţiva ani după Revoluţie, unii “optzecişti” au preluat puterea şi “au sfinţit locul” în cadrul Inspectoratelor pentru Cultură, inclusiv George Vulturescu devenind consilier şef la Satu Mare (Nota LIS-2012: au devenit șefi de Direcții de cultură, cum aveau să se numească inspectoratele, și N. Băciuț la Mureș, azi editează Vatra Veche, Stan V. Cristea la Teleorman, azi editează revista Meandre, N. Stan la Ialomița, azi e profesor la București, și Adrian Alui Gheorghe la Neamț, azi editează revista Conta, sau Petru Cimpoeșu la Bacău; vor mai fi fiind și alții, dar nu-i știu eu) . Sau au devenit directori la Muzeul Literaturii Române, la Bucureşti (Dan Petrescu, apoi Al. Condeescu; Nota LIS-2012: Dan Petrescu s-a întors la Iași, i-am pierdut urma; Al. Condeescu a murit, în locul lui au venit Radu Călin Cristea și Lucian Chișu) sau la Iaşi (Lucian Vasiliu, adevărat ferment pentru viaţa literară ieşeană, el e şi organizatorul “Sărbătorii poeziei” de Bună-vestire; Nota LIS-2012: între timp s-a retras din funcție de director al MLR Iași, e numai redactor-șef al revistei Dacia literară), conducând revistele “Manuscriptum” sau “Dacia literară”, fiecare cu cenaclul lui. Sau au devenit patroni de edituri (de la Călin Vlasie la Ion Vădan, Viorel Marineasa sau Al. Muşina şi Cassian Maria Spiridon, Valeriu Bârgău sau Nicolae Ţone, la limita prosperităţii azi; Nota LIS-2012: Valeriu Bârgău a murit, i-a preluat soția lui, poeta Mariana Pândaru, munca la editură) sau redactori şefi ai unor reviste literare apărute sub egida Uniunii Scriitorilor sau a Ministerului Culturii (precum Mircea Mihăieş-Orizont, Aurel Pantea-Discobolul, Marta Petreu-Apostrof, Ioan Moldovan-Familia, Cassian Maria Spiridon-Convorbiri literare, Valeriu Stancu-Cronica, Gabriel Chifu-Ramuri sau Iustin Panţa-Euphorion şi Andrei Bodiu-Interval; Nota LIS-2012: Cronica nu mai e o revistă a Ministerului Culturii, Gabriel Chifu a devenit vicepreședinte al USR și e director adjunct la România literară, revista Ramuri e condusă de Paul Aretzu; Iustin Panța a murit, revista Euphorion e condusă de Dumitru Chioaru; revista Interval nu mai apare demult) sau sponsorizate de diverşi acţionari (la care sunt directori Ion Bogdan Lefter-Observator cultural şi Liviu Antonesei-Timpul, Cristian Tudor Popescu-Adevărul literar și artistic şi Tudorel Urian-Cuvântul sau Gabriel Stănescu-Origini; Nota LIS-2012: Ion Bogdan Lefter nu mai conduce Observator cultural, revista e condusă de Carmen Mușat, care e și patron; Adevărul literar și artistic nu mai apare demult; Cuvântul nu mai apare demult; Gabriel Stănescu a murit, revista și editura lui au dispărut, degeaba soția lui din SUA a vrut să le țină în viață)… Consilierii şefi de la inspectoratele pentru cultură judeţene s-au simţit obligaţi să organizeze o manifestare literară anuală, de la Ioan Moldovan (la Oradea, el e şi redactor şef la revista „Familia”) la Cornel Moraru (la Târgu Mureş, el e şi redactor şef la revista “Vatra”; Nota LIS: azi redactor-șef la revista Vatra e Virgil Podoabă). În aceeaşi ordine de idei, Adrian Alui Gheorghe, la Piatra Neamţ, e un caz aparte: în afară că e consilier şef şi redactor şef al revistei “Antiteze” şi că organizează (ireproşabil) Colocviile de Poezie şi Proză de la Piatra Neamţ, motivate moral, a pus la cale un Concurs anual de debut editorial în poezie în urmă cu şapte ani, care poartă numele lui Aurel Dumitraşcu şi un altul de proză, în numele lui Ion Creangă, ba chiar a iniţiat şi o Grupare literară în jurul publicaţiei “Caietele de la Durău” (Nota LIS-2012: Concursul de debut editorial „Aurel Dumitrașcu” nu se mai ține demult, de cel legat de numele lui Ion Creangă nu mai știu nimic și Caietele de la Durău nu mai apar din 1999; revista Antiteze a dispărut și ea, dar a reapărut în serie nouă, condusă azi de Cristian Livescu)… Pe de altă parte, la Botoşani, deşi nu e consilier şef, Gellu Dorian (autorul consacratei deja serii “La steaua. Poeţi optzecişti”, la Editura Axa, şi redactor şef al revistei “Hyperion”), e sufletul celor ce organizează, în numele lui M. Eminescu, Concursul de debut editorial în poezie “Porni Luceafărul…” şi festivitatea înmânării Premiului Naţional de Poezie. (Nota LIS-2012: Să nu uit, în ultimii 12 ani a apărut și festivalul internațional de poezie Antares, de la Galați-Brăila, inițiat de poetul Corneliu Antoniu, cu premii și chiar cu o „componentă turistică”; pe de altă parte, original, Nichita Danilov, director la Casa de cultură din Copou-Iași a inventat ”Copou – Parcul Poeziei”, cu invitați din întreaga țară, să rămân la exemplul lor, cunoscut mie)

(Va urma)

Liviu Ioan Stoiciu

***

La Târgul Bookfest am primit cu autograf un volum de versuri de 240 de pagini, semnat de Constantin Iftime – el nu are și o notă biobibliografică a autorului, pe care nu știu exact de unde îl cunosc, dar ne salutăm de fiecare dată când ne întâlnim întâmplător pe stradă (mereu mulțumit de afacerile și de familia lui) – l-am confundat, cordial, cu poeții debutați de cenaclul Zburătorul al lui Gh. Izbășescu, de la Onești, nu-mi imaginez de ce. De la o vreme îl citesc în ziarul Adevărul, unde are o rubrică. De pe Internet aflu că e… botoșănean, care lucrează azi la ziarul Lumina la București. Că e profesor de desen, inginer proiectant, jurnalist in democratie, senior editor! Constantin Iftime s-a nascut pe 15 iulie 1957, in satul Zlatunoaia, comuna Lunca, judetul Botosani. Cursurile liceale le-a urmat in Iasi si Botosani. Din anul 1978, timp de cinci ani, urmeaza cursurile Institutului Politehnic Iasi, Facultatea de Mecanica – TCM. Imediat dupa finalizarea studiilor universitare, Constantin Iftime se intoarce la Botosani, unde primeste un post de profesor de desen tehnic la un liceu. Ramane aici doar un an, pentru ca apoi sa obtina o catedra la Liceul Teoretic din Stefanesti. Si la Stefanesti petrece scurta vreme, pana in anul 1986, an in care se intoarce in Botosani si lucreaza ca inginer proiectant la Electrocontact, unde „il prinde” Revolutia. Dupa 1989 activeaza doar in presa, la Atitudinea (secretar general de redactie), Timpul Iasi, Expres Magazin, 24 Ore (redactor sef), Monitorul (senior editor), Curentul (senior editor), Ziarul Lumina (senior editor). In 1993 a publicat o carte care a starnit cateva controverse, dar a creat, in acelasi timp, marturii ale timpului: „Cu Ion Cristoiu prin infernul contemporan” (Dialoguri politice, Bucureşti: Contraria, 1993), pentru ca un an mai tarziu, in colaborare cu Nicolae Breban, sa publice o noua carte-marturie: „Confesiuni violente: dialoguri cu Constantin Iftime” (Bucureşti: Du Style… „In ultimii ani scriu proza, poezie si eseu. Am in pregatire un volum de versuri, „Vreau alta realitate. Arta merg pe mana ta”, la Editura Tracus Arte, declara el în 27.02.2012 pe Știri.Botoșani.ro. După vârstă, ar fi putea fi considerat un optzecist întârziat. Public un poem din acest volum apărut (m-a ajutat Doina la cules pe computer):

Vreau altă realitate. Artă, merg pe mâna ta. Impresii de vânătoare

2.

Altceva decât rana păsării care murise sau care

Nu va muri niciodată nu puteam rosti.

Rana, vata fierbinte, vara universală, chiote, nebunii erau nume sonore,

Conştiinţa, înţelepciunea, practicarea perfecţiunii sau a metaforei nu erau decât

Fum. Fum drept deasupra capetelor noastre.

Cauza sau scopul uşoarei întâmplări nu putea fi încă moartea. Doar

Fumul, ca nume omogen, ne trăgea cu putere în sus sau în jos, la sud sau la nord,

Lacrimi ale spaimei de moarte tăiate în forţă de fumul casei, vreau să spun.

Ca să spun totul, când m-apropii,

Ai auzit?

Şi un praf al uscăciunii multiplică pe câte un semn sonor al artei, pe care o ştiu.

Prea târziu. Îmi făceam curaj în privinţa vechii arte –

Hrană sufletească vom face din moarte.

Ce hrană a devenit moartea, pentru nemuritorul suflet, nu?

Departe, păienjeniş al oraşelor eteronime.

Ciudate cuvinte,

Barăci, cocioabe, blocuri reci, zarva la urmă,

Pe toate le anulau forţele nimicitoare care unelteau,

Ele făceau ca lucrurile ştiute să meargă drept înainte. Erau pure.

În hăţişul fierbinte al ierbii, stătea pasărea cu imaginea ei neclintită,

Rana, smerenia, adevăruri nevăzute, stupoarea, contradicţia, nimicirea, rodnice cruzimi,

Taine lexicale, fruct clasic, sofisme ale erorii,

Prea mult, prea mult –

Se ascundeau toate sfielnice, timide, ca o roză, într-un culcuş cald de culoarea ierbii negre,

Forme care acumulează căldura şi care ascunzişul nu şi-l sfarmă nicicând.

Sturzi, vrăbii, grauri, turturele zburau în jur,

La mijloc era o mare taină,

Ştiinţele dibace le treceau cu multe amănunte în descrierea lor pe ascuns.

Cântecul, o-ho!

Cântecul era prea mult!

Din cântec apar dureri, răni, viermi,

Un sex ascuţit suspină.

Doar un libret cu suspine, un endecasilab,

Cu totul şi cu totul, ritmat slujitor al dezmăţatei iubiri, care nu mai vine,

Nu?

Constantin Iftime

Vreau altă realitate. Artă, merg pe mâna ta

Editura Tracus Arts, 2012

PS. Public azi un ilustrator talentat rus, Vladimir Manyuhina. Noua sa idee ilustrata este intitulata „Daca exista Apocalipsa”.


, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

12 Comments

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  1. il tot ridicati in slavi pe Giorge Vulturescu!Acest individ nu a facut nimic in afara interesului propriu!A dat un premiu spre a lua ,in compensatie,unul similar din partea celui care l/ luat!Hai sictir!Va purtati cu acest individ ca si cum ati fi un agent de influenta1Imi pare rau pentru Dvoastra!

  2. De data asta am gasit si poezie; care isi gaseste haina hranind aceasta amplitudine (un act de curaj).

    cu unele riscuri, din punctul meu de vedere:

    „Lacrimi ale spaimei de moarte taiate in forta de fumul casei, vreau sa spun”
    de ce nu „Lacrimi ale spaimei(de moarte) taiate de fum/ ce sa spun cand m-apropii?”

    unele extensii/explicatii suplimentare(specifice prozei) nu fac decat sa scada ori sa distraga/slabeasca atentia; dat fiind ca poezia este in primul rand impact, un fel de alt fel de atingere

    ar mai fi ceva – care ar putea explica_poate ca autorul ar fi trebuit sa urmeze, fara sa se abata, acea muzica a consoanelor – ea singura il putea conduce. Se simte in cateva locuri un tangaj, aparatul nu este suficient calibrat.

    raceala de a te departa suficient incat sa vezi cu ochii celuilalt, inainte ca poezia sa iasa in lume…

    Poetii adevarati se calesc, cei slabi mor in suficienta. O literatura este facuta de caractere puternice(insa nu in absenta talentului), nu de mate si pisoii de dupa soba, fara legatura cu autorul acestor versuri.

  3. „terasin” ești un NO NAME. Ai statutul de bufon de curte cu pretenția că spui adevăruri sub masca nebuniei. Ești de fapt un provocator. O viperă satisfăcută că poate mușca oricând fără responsabilitate. Nu te speria uitându-te în oglindă, ești în pasul normal al timpurilor actuale. Avem nevoie și de-alde tine.Să-ți dea Dumnezeu sănătate și tot ce are nevoie sufletul matale ! Am dreptul ,uite ca un om cu nume și cu un caracter puternic (o să ai ocazia dacă suntem față în față să vezi asta) să mă îndoiesc de caracterul tălică.

  4. Da !, gregar era Sfantul Grigorie Teologul, al doilea dintre Sfintii trei Ierarhi sarbatoriti pe 30 ianuarie. Gregar inseamna pastrator al instinctelor sanatoase sadite de Dumnezeu exact cum fac si Sfintii Ingeri si mai ales o parte insemnate din animale ( acele animale care nu s-au combinat cu oamenii ca asa iasa zeitatile precum satirul, etc., pentru care Dumnezeu a dat atat primul potop cat il va da si pe al doilea ). Cand am zburat spre Tel Aviv in primavara lui 2008, ca sa particip la Invierea din 2008 din Ierusalim, am decolat cu un avion Romavia ( cand mi-am programat pelerinajul in primavara lui 1988 am dorit foarte mult sa merg cu acesti piloti de la Romavia care au fost in armata ) si va spun ca pilotul si echipajul ne-au delectat zborul cu un fel de zbor caracteristic vulturului carpatin, caci mergeam si catre Inviere, si se stie ca Invierea este in registrului vulturului, adica al Sfantului Grigorie Teologul. Dar Biserica spune ca Sfantul Grigorie Teologul ( Grigorie inseamna chiar gregar ) este un vultur insa ranit, ranit de dragostea lui Dumnezeu. Vultur mai este si Imparatul iudeu-arab de la Medina. Dar si Sfantul Ioan Gura de Aur a fost comparat cu un vultur ( desi Sfantul Ioan Gura de Aur este in registrul octoihului, pe cand Sfantul Grigorie Teologul este in registrul Triodului, al darului, al plopului sadit de Patriarhul Iacob ), aceasta scrie chiar Parintele Dumitru Fecioru in traducerea sa intitulata „Despre preotie”, in care Sfantul Ioan Gura de Aur, cel care a realizat liturghia care ii poarta numele, apare comparat cu vulturul care singur a fost in stare sa vada toata marimea acelui munte care a cuprins intreaga lume, cum scrie la Profetul Daniel, dupa ce o piatra desprinsa nu de maini omenesti dintr-un munte a lovit chipul cu cap de aur brate si piept de argint, pantece de arama si picioare de fier si apoi mai jos o amestecatura de fier si lut, si dupa ce l-a lovit si zdrobit a crescut si s-a facut o imparatie a vietii lui Dumnezeu mare de tot, a impanzit toata lumea, tot cosmosul din toate generatiile ( adica toate cerurile si pamanturile noi ale tuturor oamenilor ), deci si Sfantul Ioan Gura de Aur este comparat tot cu un vultur care a putut zbura si sonda toata valea si tot mijlocul si tot varful acelui munte care este imparatia lui Dumnezeu care nu trece.

  5. Am uitat sa va multumesc pentru schita privind optzecistii, vedeti unde da Dumnezeu cu dor, Dumnezeu si nu oamenii, iata are loc si minunea lui si a optzecistilor lui. Doamne ajuta !

  6. Mihai Eminescu, dupa mine un mare profet, spunea ca acum, in preajma apocalipsei lumea va fi impartita in misei si smintiti ( misel vine din frantuzescul Michel, care vine de la Mihai, nume evreiesc ). Sigur ca miselul este un om care greseste, dar cand greseste incearca sa urmareasca o strategie a greselii incat el sa ramana un om integral, daca se poate, cand trece prin greseala sa ajunga pana la urma un om integru, pe cand smintitul urmareste o strategie de promovare a greselii care sa il ajute la amputare, pentru ca smintitul prefera sa amputeze un madular din trupul sau si sa il arunce in gheena, pentru ca restul trupului sa se mantuiasca si sa nu piara tot trupul. Sigur ca gregarul este cel mai socotit cand urmareste si admite cun sa greseasca eventual si el, cum este omeneste chiar sa gresesc, ca zice: Tie unuia am gresit si rau inaintea Ta am facut, asa incat drept esti Tu intru cuvintele Tale si biruitor cand vei judeca Tu, iar cand admite ca poate gresi si in cazul in care ar gresi gregarul urmareste sa greseasca asa incat sa poata spune intregal ca a fost inselat de impostor, sa poata spune ca mi(in)selat din pricina de impostor – ca acest misel stia de impostor mai inainte dar nu stia si pe pielea lui dupa ce impostura a si fost probata ca o sminteala netrebnica, impostorul fiind un handicapat sau cu madulare amputate ( debarcate in cazul coloratului de la Caracal ) care posteaza desi nu merita si nu este locul lui in fiinta gregara, integra – de unde vine si misel, ca apoi Dumnezeu si el prin Dumnezeu sa se poata indrepta integral si integru, si sa poata restabili integritatea toata, si cea a unora care au preferat ca mai bine sa amputeze niste madulare decat sa faca un astfel de impostura netrebnica.

  7. Teo şi cum îţi mai spune, omule CU NUME, eu te-am avertizat să-ţi ţii gura, fiindcă te faci de râs.

  8. De unde stii tu ma terasine, de la cenaclul Flacara ? Ai vazut ce s-a facut de ras Adrian Paunescu ? S-au pe aia cu boala aia rusinoasa pe care zice ca a contactat-o de la dusmani nu o stii ?

  9. Doresc sa mai fac niste precizari, cine stie despre aceasta apocalipsa estimata sa fie anul asta, sau la anul, stie si probabil ce precizari imi programasem acum vreo 23 de ani sa fac, si nu le fac asa de dragul idolatriei, ci pentru ca previziunile in raport cu care fac aceste precizari s-au adeverit in parte din perspectiva mea. Problema este cum stam cu drumurile din Romania, pentru ca apar probleme in trafic atat de orientare ( drumurile pot duce spre Roma sau spre Moscova – Apropos, este important si numele, Dinu C Giurescu a scris o carte intitulata de la Sovromconstructii nr. 6 la Academia Romana. Amintiri. Marturii, carte pe care o voi cumpara probabil, si privind numele el vine de la fata pe care Iacov a avut-o cu Lia si care s-a numit Dina, care a fost violata in iulie de locuitorii dinspre estul Tarii Sfinte, undeva inspre Summer si Sodoma si Gomora ) cat si de realizare. Dan Spataru si oculta anticipasera aceasta si canta cantecul intitulat „Drumurile noastre toate se vor intalni vreodata ?”. Este vorba despre cele trei tipuri de seminte ale lui Christos parazitate de samanta omului rau, neghina, si este vorba de samanta cazuta pe drum, de samanta cazuta pe piatra si de samanta cazuta intre balarii. Chritos nu este iconom prost ca sa faca gaura in buget, dar aceste trei tipuri de samanta au doar un singur talant, ca si terasin, si pe ala nu stiu sa il foloseasca daca nu li se dau instructiunile de folosire. Deci oamenii, cand merg intr-o masina, si daca se intampla sa mearga si in picioare, pe la curve, cand masina se apleaca intr-o parte sau alta leganandu-i pe oameni intr-o nesiguranta, acesti oameni se intampla sa se sesizeze si striga catre soferi: ce ma ne duci ca pe niste vite, din alea de ale lui Baal, cu narav ? Alti oameni, din cauza de prostie imensa si incapacitate de a folosi instructiunile de folosire corespunzator, cand merg, pentru ca sunt inginerizati de acest regim bolsevic sa fie prosti de dau in groapa ( si pentru ca acelasi sistem inginerizeaza ploi care fac gropi in asfalt, ca sa existe gropile pentru prostii care mai apoi trebuie sa dea in ele, ca sa fie probat ca sunt prosti de dau in gropi ) simt asa o zdruncinare care ii risipeste, si ei striga: ce ba noi suntem cartofi, ne duci ca pe niste cartofi ca sa ne risipim. Alta data, cand regimul mai vrea ca oamenii sa nu le mai manance viata inginerizeaza ca in transportul public, si pe la tranvaie, sa se adune multi calatori, sa opreasca microbuzele, autobuzele, troleibuzele, tramvaiele oriunde ar fi oameni si sa ii inghesuie pana la sufocare in masini, iar unii din masina, carora soferul le zice sa avanseze ca sa mai intre si alti calatori, se apuca sa strige catre sofer: ce ba suntem sardine ca sa ne inghesui asa, ca sa ne presezi asa de ne iei viata. Deci cam asta se intampla cu cele trei feluri de samanta, dar o sa spun si cine este omul rau cu samanta lui de neghina care face partea rea a acestei apocalipse. Cel de pe drum, si primul cu vitele este Antichrist cu scaunul planetei Uranus de la Nazaret, ca pentru nazurile lui face acestea, ca oamenii sa faca nazuri si pasarile lui Antichrist sa vina si sa le ia samanta, talantul, ca sa inginerizeze antichrist aceasta forma de guvernare pe ce este al altuia ( o fire se poate distruge incat naravul care o distruge sa fie o a doua fire ). Antichrist este impotriva Imparatului de la Tesalonic, cel a carui saracie ii va face bogati si pe saraci, dar cu o bogatie in Isus, si pe acest Imparat inginerizeaza el sa il uzurpe. Pe cei care sufera de risipire ca si cartofii ii inginerizeaza omul rau cu samanta de neghina care are tronul indreptat in contra celor doi Imparati, cel de la Medina, Vulturul, si cel de la Adis Abeba, Leul. Am zis om rau cand de fapt aici este un concert de oameni rai, este vorba in ordina, in contra vulturului cel cu scaunul la Bagdad, si in contra Leului cel cu scaunul la Teheran. Acestia inginerizeaza uzurparea celor cu un talant, prin risipire, ca sa nu se mai poata ca hotii de cai alege ceva de ei si apoi restaura. Iar la oamenii care se simt inghesuiti ca sardinele ingineria uzurparii vietii acestora o realizeaza pe rand, cei patru imparati etiopieni, fii ai Leului, de la Alexandria, Istambul, Tesalonic si Roma si desfranata de la Berlin DDR. Acestia organizeaza alimentarea balariilor care paraziteaza viata celor cu un talant pana cand acestia de frica de moarte dau talantul acestora ca sa supravietuiasca, desi acest lucru nu se intampla, intrucat devin prozeliti daca se intampla acest lucru ( iarasi povestea cu stricarea naturii prin narav incat naravul devine a doua fire, dar in structura organizatorica a Luceafarului ei sunt totusi prozeliti, si nu autori ai sistemului Luceafarului ). Cele doua capitale unde este scaunul lui Pluto si Scaunul lui Neptun, respectiv Beijing si Moscova, sunt scaune de scalvi buni la toate, multilateral dezvoltati, nihilisti, care folosesc celor trei tipuri de imparati respectiv Nazaret cu Uranus, apoi Bagdad si Teheran deodata, si in cele din urma Alexandria- Istambul-Tesaloni-Roma si Berlin-DDR deodata. Deci Pluto si Neptun cu scaunul la Beijing si Moscova sunt buni la toate, sunt buni si la Nazaret, si buni si la a doua imparatie a omului rau, si si la atreia imparatie a omului rau, de aceea astia sunt acei asa-numiti paria, adica oameni care se dau in barci, buni la toate si la nimic.

    Problema este ca am spus: Dumnezeu are un tron, o sa reproduc iarasi textul apocaliptic:

    5. Şi din tron ieşeau fulgere şi glasuri şi tunete; şi şapte făclii de foc ardeau înaintea tronului, care sunt cele şapte duhuri ale lui Dumnezeu,
    6. Şi înaintea tronului, ca o mare de sticlă, asemenea cu cristalul. Iar în mijlocul tronului şi împrejurul tronului patru fiinţe, pline de ochi, dinainte şi dinapoi.
    7. Şi fiinţa cea dintâi era asemenea leului, a doua fiinţă asemenea viţelului, a treia fiinţă avea faţă de om, iar a patra fiinţă era asemenea vulturului care zboară.
    8. Şi cele patru fiinţe, având fiecare din ele câte şase aripi, sunt pline de ochi, de jur împrejur şi pe dinăuntru, şi odihnă nu au, ziua şi noaptea, zicând: Sfânt, Sfânt, Sfânt, Domnul Dumnezeu, Atotţiitorul, Cel ce era şi Cel ce este şi Cel ce vine.

    Deci cam asta este imaginea unui bun samaritean crestin despre Tronul lui Dumnezeu, o imagine carateristica lui Sava si Dedan, citez Iezechiel 38:

    13. Şeba, Dedan şi negustorii Tarsisului cu toţi puii de lei ai lor vor zice: „Ai venit tu oare ca să faci jaf, ai adunat taberile tale, ca să faci pradă, să iei argint şi aur, să ridici dobitoace şi avere şi să apuci pradă mare?”
    14. De aceea, rosteşte proorocie, fiul omului, şi spune lui Gog: Aşa grăieşte Domnul Dumnezeu: Nu este aşa oare că în ziua când poporul Meu Israel va trăi în siguranţă, tu vei porni la drum?

    Ciudat, in aceasta editie a bibliei nu sunt inclusi alaturi de Sava si Dedan si negustori si taranii si locuitorii multor insule, cum este adevarat in fapt. Deci negustoria cu semnul lui Iona, ca sa zic asa globalismul religios, si mai putin cel secularist modern, o practica numai adeptii celor trei Imparati buni, cel de la Tesalonic iudeo-grec, cel de la Medina si cel de la Adis Abeba.

    Dar ce fac ceilalti adepti ai imparatilor rai, ai oamenilor rai si ce neghina seamana ei ? Pai in primul rand sa vedem ce fac ei. Primul imparat rau, cel de la Nazaret si cu scaunul lui Uranus este cel care i-a spus lui Mesia ca nu poate veni la nunta pentru ca si-a luat pamant si trebuie sa il lucreze. Al doilea imparat rau va fi format din doi imparati succesivi care vor avea aceeasi obiect de lucru pe care il vor lucra in maniere diferite si acestia sunt cei de la Bagdad si Teheran si ei reprezinta tipul acelui om care l-a refuzat pe Mesia ca sa vina la nunta Lui, motivand ca au o pereche de boi si trebuie sa ii incerce. Al treilea tip de imparat rau, om rau, reprezentat de fii imparatului din Etiopia, care vor domni la Alexandria, Istambul, Tesalonic si Roma si de imparateasa de la berlin DDR, este tipul de om care il refuza pe Mesia ca sa vina la nunta lui pentru ca motiveaza ca si-a luat femeie si trebuie sa traiasca cu ea. Acestia sunt bogatii, cei care spoliaza in diferitele procedee ingineresti pe cei cu un talant ai lui Christos. Si culmea, astia cu un talant nu schimba deloc ordinea oranduirii, adica ei niciodata nu vor fi in randul boierilor Sinagogii Luceafarului, desi Luceafarul la un moment dat le promite si acest lucru desart pe care nu il implineste. Apoi mai este o categorie de oameni, acei paria, pe care ii vezi parazitand locurile de rascruci care duc spre nunta lui Mesia, si care chiar au tupeul sa vina la nunta, ca sa impiedice razbunarea lui Mesia pentru spolierea Lui prin spolierea celor ai lui cu cate un talant de catre boierii Luceafarului. Dar si acestora le promite Luceafarul marea cu sarea, ei sunt in oranduirea Luceafarului, nu sunt prozelitii ei, dar nu au instructiunile de folosire, iar Luceafarul le promite desart ca vor fi sefi la cazane, dupa care ii trage in piept preteneste, ca cica pe ala de il iubeste Luceafarul asa il foloseste cand il trage in piept. Ehei, pe unii ii trage in piept, pe altii pe sfoara, etc.

    Si sa continui care este acum realitatea care mi se pare mie confirmata acum, desi banuiam ca asa va fi inca din 1989. Deci inainte de Sfintii Constantin si Elena au fost furtuni bagdadiene, cu imparatul idolatru, si oamenii s-au unit ca sa reconstruiasca averea, apoi pe 4 spre 5, de Rusalii, oamenii din PSD s-au gandit ca ar fi bun un cutremur care i-ar pune in suituatia de a administra favorabil painea si cutitul dupa distrugeri, si astfel va avea de castigat un liant social pentru aginisire de noi averi pentru o perioada fara batai de cap. Au presat atat de mult PDL-ul pentru ca USL sa ajunga la putere incat dupa venirea Guvernului USL ziceau ca PDL trebuie eliminat cu totul, si de fapt eliminarea o facea USL cica in spuza PDL, pentru ca nu o mai facea PDL ( care a facut si asta destul ). Acum au castigat alegerile locale, a fost disputa cu Bruxelles intre Basescu si Ponta, Ponta zicea ca pentru ca sa incheie tot FSN perioada FSN, si ca sa o incheie in triumf de agoniseala trebuie un sprijin de la Bruxelles pentru USL, dar ei stiu ca nu va veni poate un alt imprumut, si nu va veni atata timp cat in Tara nu se realizeaza nimic, ba mai mult USL-ul pune in situatia ciudata Occidentul pentru imprumutul acordat PDL. Apoi USL pare ca a ajuns la putere si ca a asteptat sa vada ce avere doreste poporuyl sa faca ( dupa o perioada, pana in 2004 boborul asociat lui Iliescu si FDSN credea chiar ca Iliescu este sarac si cinstit si nu credea prea mult despre oligarhi gen Dinu – iata iarasi o Dina perversa – Patriciu, Sorin Ovidiu Vantu, si alti consemnati in documentarul Domnului Alexandru Solomon „Kapitalism – reteta noastra secreta”, dar boborul resimtea ca oligarhia din jurul PDSR strange averi iar saracii raman fara nimic ca sa mai poata si sa traiasca, si atunci a fost scos la inaintare Basinescu cu PDL, care a oferit macar tentatia unei vieti mai bune celor saraci, demagogi, dar au spoliat si acestia, au furat gogosile numai pentru ei, asa incat boborul a inceput sa resimta o criza imediat camuflata de acele taieri din pensii, alocatii, salarii, etc., miscarea a adus in plin centru pe PSD, iar PNL a sesizat situatia si s-a imbarcat cu PSD in USL, si iata ca acum iarasi avem parte de aceeasi iconomie, cel putin in inertie, care a fost in perioada 2000-2004, cand boborul zicea ca nu ne vindem Tara prin privatizarile PNTCD, dar sa o ia oligarhii din PSD )

    Cu inertia ca inertia, dar de produs, USL-ul care a castigat alegerile locale nu a produs nimic, si pare ca el asteapta ca tot boborul sa propuna metode de agoniseala de avere. Dar oculta a intervenit si aici si iata a investit inca din perioada electorala locala cu imagini paradisiace ce ar trebui realizate, obiective publice majore, s-au lansat toti in felurile promisiuni din ce in ce mai gogonate din punct de vedere ingineresc de sistem, de exemplu Radu Mazare a promis realizarea unui nou CET in Constanta, zicand ca va fi o gigacalorie mai ieftina. Oamenii insa nu se vad ca sunt rupti in cur si viseaza ce credeti ? ca oamenii nu sunt oameni daca nu ii omenesc sa posede imaginea idilica a bogatiei suficiente babilonica descrisa in apocalipsa Sfantului Apostol Ioan, citez imaginea aceasta pe care cei trei imparati au inceput sa o insufle boborului:

    4. Şi femeia era îmbrăcată în purpură şi în stofă stacojie şi împodobită cu aur şi cu pietre scumpe şi cu mărgăritare, având în mână un pahar de aur, plin de urâciunile şi de necurăţiile desfrânării ei.
    5. Iar pe fruntea ei scris nume tainic: Babilonul cel mare, mama desfrânatelor şi a urâciunilor pământului.

    Deci boborul este pus sa viseze la bogatiile si desfatarea pe prin dobandirea de avere nedreapta a Babilonului. dar iata care este scopul, citez:

    11. Şi neguţătorii lumii plâng şi se tânguiesc asupra ei, căci nimeni nu mai cumpără marfa lor,
    12. Marfă de aur şi de argint, pietre preţioase şi mărgăritare, vison şi porfiră, mătase şi stofă stacojie, tot felul de lemn bine mirositor şi tot felul de lucruri de fildeş, de lemn de mare preţ şi marfă de aramă şi de fier şi de marmură,
    13. Şi scorţişoară şi balsam şi mirodenii şi mir şi tămâie şi vin şi untdelemn şi făină de grâu curat şi grâu şi vite şi oi şi cai şi căruţe şi trupuri şi suflete de oameni.
    14. Şi roadele cele dorite de sufletul tău s-au dus de la tine şi toate cele grase şi strălucite au pierit de la tine şi niciodată nu le vor mai găsi.
    15. Iar neguţătorii de aceste lucruri, care s-au îmbogăţit de pe urma ei, vor sta departe, de frica chinurilor ei, plângând şi tânguindu-se,
    16. Şi zicând: Vai! Vai! Cetatea cea mare, cea înveşmântată în vison şi în porfiră şi în stofă stacojie şi împodobită cu aur şi cu pietre scumpe şi cu mărgăritare! Că într-un ceas s-a pustiit atâta bogăţie!
    17. Şi toţi cârmacii şi toţi cei ce plutesc pe mare şi corăbierii şi toţi câţi lucrează pe mare stăteau departe,
    18. Şi strigau, uitându-se la fumul focului în care ardea, zicând: Care cetate era asemenea cu cetatea cea mare!

    Scopul este ca burghezo-mosierimea, asociata cu imperialismul babilonic sa dea faliment, iar averea sa treaca prin nationalizare, ca la Congresul al XIII din noiembrie 1989, asupra comunistilor. Problema este ca vor incerca acest cliseu marxist in contra lui Basescu si a PDL, care cica s-ar fi imbogatit fals din acele taieri din alocatii, pensii, salarii, etc, bugete de spitale, de scoli, etc., si problema este ca la nivel international vor aplica acelasi tip de taieri insa cica regimului Basesci si PDL, asta pana in septembrie, iar pe la jumatatea lui octombrie vor elabora o noua strategie probabil, de ochii lumii, si in luna noiembrie 2012 vom asista la Congresul al XIV PCR in varianta USL si PRM, la cer ca in situatii de criza se va adauga si PDL, asa de mascarici ce sunt, numai coloratul de la Caracal cu PPDD o sa stea in expectativa.

    In incheiere ce vreau sa spun, ca Pamantul se roteste de la apus catre rasarit in jurul axei sale, ca crugul cu soarele se roteste de la rasarit la apus si apoi pe sub pamant de la apus catre rasarit, ca crugul cu luna si celelalte planete si stelele se rotesc tot de la apus catre rasarit urmarind rotatia Pamantului, iar apoi dupa trecerea pe sub pamant de la rasarit catre apus. Deci nu-i nimic nou sub soare. Ce vreau sa spun ?, ca cei care s-au legat in cer si pe pamant cu un anumit destin, in speta cel comunist, nu vor scapa de el niciodata, ci acesta se va repeta si ei il vor repeta la nesfarsit, chiar daca acest destin va esua, cum si va fi. Domnul Octavian Mihaescu a vorbit de un scenariu din perspectiva omului adus in sufocare ca o sardina, eu vorbesc de un scenariu apocaliptic din perspectiva unui leu adus in stadiul de a racni, dar aici mai sunt si vulturii care tipa, pentru ca regimul comunist vrea sa duca de fapt toata natia in stadiu de cartofi risipiti cum am mai spus. Deci scenariul meu se pare ca se probeaza, deci nu se probeaza deocamdata scenariul Domnului Octavian Mihaescu care va veni insa dupa razboiul din Iran. Domnul Octavian Mihaescu ( care are relatii mai sus puse decat mine si care ma inspira si ma reface si pe mine prin ce spune, pentru ca eu am cazut intre talhari ). Domnul Octavian Mihaescu spune ca atentia occidentala va fi concentrata asupra Iranul si Israelului. Poate va fi asa numai la vedere, insa in realitate atentia este la maximul asupra Romaniei, unde este proiectat al doilea Ierusalim si nu in Israel ( unde este primul Ierusalim insa deocamdata in siguranta ). Cum va fi atentia asupra Romaniei ? Pai va fi datorita importantei burghezo-mosieresti cu imparatii de la Medina ( mecena liberali ) si din Adis Abeba ( mosierii, in cazul nostru taranistii manisti ), in contra carora actioneaza oligarhii
    bolsevici cu sediul la Bagdad si Teheran. Si cum se stie ca are loc procesul acesta de uzurpare a burghezo-mosierilor din perioada comunista ? Pai se stie ca primul lucru este agresiunea sexuala, si folosirea femeii cu un talant ca vaca de mult, cum?, pai ii baga regimul comunist un handralau pe cap si ala cu sculament o reguleaza pana o face luna de masa, ca femeia sa nu mai aiba pretentii deloc si sa fie sclava barbatului ca o vaca buna de muls. bai si o incearca, si o incearca pana asta la un moment dat, cand mai inainte sa devina lunateca si sclava Teheranului, isi da seama si are o reactie, ca nu mai are mama, sora, ca piere femeia din ea cu totul, si incearca sa gaseasca alt barbat ca sa isi salveze feminitatea, ei in momentul acesta, handralaul ii zice: futu-ti soarele matii !, vrei sa luminezsi ca soarele si sa ma inlocuiesti cu altul pentru ce ti-am facut, ia fa tu o fasole ca sa mancam, si facandu-i femeia, crezand ca se face si el soare mai bun cu scaunul la Istambul, alt registru de imparat, cel cu sardinele, care sa lumineze luna, barbatul o mananca si apoi il saluta pe Basescu si face Part, si rupe catapeteasma in doua, ii face apoplexie femeii incat aceasta zice la comanda barbatului ca totul este desertaciunea desertaciunilor, si vanare de basini, de aer stricat, si in felul asta cotizeaza in contra vulturului de la Medina ca sa treaca daca se pate si acesta la maxism, daca nu macar Istambulul actual. Problema este ca Iranul ne agreseaza cel maim mult pe noi Romanii, unde va crea in marile orase ale oranduirii burghezo-moiseresti al doilea Ierusalim, cand nu stiu, dar stiu ca este in foia de parcurs si vad ingineria asta cu ochii mei la scara mai mica. Cand se trece catre Bagdad, adica la imparatul idolatru, care este impotriva vulturului care tipa ( in Maramures a tipa inseamna a arunca ), femeia deja nu mai este decat o vale a plangerii fara nimic feminin in ea, pentru ca USL i-a jucat festa si a sters-o astfel din Biserica si din Sfanta ei Cruce, iar Isus pare un iconom prost, pentru ca a pierdut o parte din samanta semanata de El. Registul cu sardinele apare in momentul in care noi suntem aranjati si intra in calcul razboiul din Iran, apoi va fi probabil o reactie si va fi necesara retragerea, si in acel moment nu va fi atacat Israelul cat noi, de cine si cum vom vedea, dar cred ca multi banuiesc deja cam care este scenariul. Eu am zis si de kurzi si Rusia si China, si de maxismul islamist, dar este probabil ca Istambulul sa fie invadat de rusi sub sprijin kurd simultan cu cel de al doilea Ierusalim care este proiectat in Romania. Ciudat, Alexis Tsipras anunta ca Grecia va ramane in zona euro, desi eu cred ca nu isi va tine promisiunea pana la sfarsit, poate dupa criza care va incepe si in Italia, dupa alegerile din aprilie, sau si mai inainte, dar mai ales dupa, cand va fi instalat un confrate de al lui Alexis Tsipras la Roma, probabil cand Rusia si China se vor sesiza in contra neo-fascismului care va fi reactiviat la Istambul si Alexandria, probabil atunci va fi o iesire din zona euro, dupa invazua Rusiei ca sa „potoleasca” fascismul amintit, iar dupa aceea va fi un ecumenism comunisto-fascist, cum a fost si in DDR cand cea mai mare parte a nazistilor au trecut cu tot cu strategie in STASI.

  10. Am omis sa spun ca doi Imparati, cel de la Medina si cel de la Adis Abeba sunt mistici ca Sfantul Efrem Sirul, sunt ca sa zic asa meditativi, un fel de asceti, si acestia cei din Statul si Biserica de pe langa ei, fiindca fiecare imparat dintre cei 11 din Fiara profetita de profetul Daniel are Biserica adepta a lui, chia si la Beijing si Moscova, pentru fiecare perioada dintre cele 11 sunt ca sa zic asa nihilisti specifici, pentru ca si cei terei imparati buni au nihilistii lor buni. Insa Imparatul de la Tesalonic, care va domni 32 de ani este in registru lumesc, este in lume ca Sfantul Vasile cel Mare, si ca alti Sfinti care nu au fost asceti. Lumesti sunt si ceilalti 8 imparati si vice-imparatii de la Biejing si Moscova caren ii ajuta. De ceea cutremurl care am spus va fi indreptat in contra ascetilor pe care oamenii rai, dupa scenariul amintit, el va fi unul in contra vulturului si a leului, deci va fi o continuare a celui din 1977, si in esenta lui inginerizata va fi ca acela, insa in variata cu Iran, caci cel din 1977 a fost pe varianta Bagdad-ului.

    Acum cartofii sunt legume care se cultiva la suprafata. Ori risipirea lor se face, in masinile care trec prin gropi, catre afara din groapa, in jur. Cartoful are o legatura si cu cartea, cu scrierea in cartea ascetica a culturii. Dar se mai foloseste si obiceiul de a se ghici in carti ( paispe sau popa prostu’, valetul, dama, etc. ), in cafea, in bobi de fasole, in carti de tarot, cu acelasi scop de a risipi norocul din carti, din cultura, ba am impresia ca si ghicirea in stele, acel zodiac, are tot acelasi scop impotriva celor doi imparati de la Medina si Adis Abeba. Deci la cutremurul din 1977 romanii au simtit ca pica in gol spre abis dar cand cadeau nu ajungeau pana in abis, desi unii au ajuns ( mai ales in Bucuresti unde blocurile de zece etaje daramate s-au prabusit formand niste gropi amestecate cu oameni care au murit, care au cazut in abis ), insa acum vor vedea groapa mare a abisului, insa din clatinare se vor risipi in jur, ca la figura cu masina care da in hartopi, asta pentru ca abisul va fi dezlegat si va iesi de acolo Abadon, si nu se vor mai duce romanii comunisti in adanc ca la cutremurul din 1977. Acest cutremur va avea legatura cu iradierea Iraniana komeiniana a femeii. Dar eu cred ca va avea legatura si cu progeniturile imparatului de la Istambul, cel cu Soarele care este fascist, ma refer la cel din Tinerii Turci, confrate cu cel de la Alexandria, din Fratiile Musulmane, care este cu Venus. Si cred ca va avea legatura si cu cutremurele din Italia din regiunea Bolognei si cu Syriza din Grecia. El are scopul de a in-lumi pe cat mai multi si de a prigoni pe asceti, ca sa il vamuiasca in principal pe Imparatul de la Tesalonic care va domni 32 de ani. Dar cum spunea Parintele Arsenie Boca va cadea Biserica, dar numai putregaiul din Biserica va cadea, ascetii autentici nu vor cadea, desi Parintele spune ca vor mai cadea si dintre cei alesi, dintre care nu stiu, din cel din registrul lui Vasile cel Mare sau dintre asceti nu stiu, ca mai vulnerabili sunt cei din registrul lui Vasile cel Mare. Ascetii vor fi insa goniti in pustie, cum scrie in Apocalipsa ( dar pustia va fi Fagarasul, Tara Hategului, Muntii Carpati in general, pustia din Delta, orice loc pustiu din Romania, litoralul pustiu al Marii Negre, insa si un lume sunt multi care vor trai insa tot ca ascetii, tot ca in pustiu ), citez:

    1. Şi s-a arătat din cer un semn mare: o femeie înveşmântată cu soarele şi luna era sub picioarele ei şi pe cap purta cunună din douăsprezece stele.
    2. Şi era însărcinată şi striga, chinuindu-se şi muncindu-se ca să nască.
    3. Şi alt semn s-a arătat în cer: iată un balaur mare, roşu, având şapte capete şi zece coarne, şi pe capetele lui, şapte cununi împărăteşti.
    4. Iar coada lui târa a treia parte din stelele cerului şi le-a aruncat pe pământ. Şi balaurul stătu înaintea femeii, care era să nască, pentru ca să înghită copilul, când se va naşte.
    5. Şi a născut un copil de parte bărbătească, care avea să păstorească toate neamurile cu toiag de fier. Şi copilul ei fu răpit la Dumnezeu şi la tronul Lui,
    6. Iar femeia a fugit în pustie, unde are loc gătit de Dumnezeu, ca să o hrănească pe ea, acolo, o mie două sute şi şaizeci de zile.
    7. Şi s-a făcut război în cer: Mihail şi îngerii lui au pornit război cu balaurul. Şi se războia şi balaurul şi îngerii lui.
    8. Şi n-a izbutit el, nici nu s-a mai găsit pentru ei loc în cer.
    9. Şi a fost aruncat balaurul cel mare, şarpele de demult, care se cheamă diavol şi satana, cel ce înşeală pe toată lumea, aruncat a fost pe pământ şi îngerii lui au fost aruncaţi cu el.
    10. Şi am auzit glas mare, în cer, zicând: Acum s-a făcut mântuirea şi puterea şi împărăţia Dumnezeului nostru şi stăpânirea Hristosului Său, căci aruncat a fost pârâşul fraţilor noştri, cel ce îi pâra pe ei înaintea Dumnezeului nostru, ziua şi noaptea.
    11. Şi ei l-au biruit prin sângele Mielului şi prin cuvântul mărturiei lor şi nu şi-au iubit sufletul lor, până la moarte.
    12. Pentru aceasta, bucuraţi-vă ceruri şi cei ce locuiţi în ele. Vai vouă, pământule şi mare, fiindcă diavolul a coborât la voi având mânie mare, căci ştie că timpul lui e scurt.
    13. Iar când a văzut balaurul că a fost aruncat pe pământ, a prigonit pe femeia care născuse pruncul.
    14. Şi femeii i s-au dat cele două aripi ale marelui vultur, ca să zboare în pustie, la locul ei, unde e hrănită acolo o vreme şi vremuri şi jumătate de vreme, departe de faţa şarpelui.
    15. Şi şarpele a aruncat din gura lui, după femeie, apă ca un râu ca s-o ia apa.
    16. Şi pământul i-a venit femeii într-ajutor, căci pământul şi-a deschis gura sa şi a înghiţit râul pe care-l aruncase balaurul, din gură.
    17. Şi balaurul s-a aprins de mânie asupra femeii şi a pornit să facă război cu ceilalţi din seminţia ei, care păzesc poruncile lui Dumnezeu şi ţin mărturia lui Iisus.
    18. Şi a stat pe nisipul mării.

  11. Bag seama ca o fi si un fel de morisca pentru ca sa zic asa, eu m-am referit numai la situatia evolutiva, la smerirea pe care o sa trebuiasca sa o relizeze cei trei imparati la dus, tot inainte cum spun comunistii ( care nu cred in intoarcere, caci cand au venit Taranistii manisti cu retrocedarile catre societatile occidentale si catre evrei a bunurilor confiscate sub forma privatizarilor, comunistii din Romania au venit si au zis ca ei nu se mai intorc inapoi si ca merg tot inainte si pentru ca Taranistii manisti au incercat sa ii intoarca inapoi nu vor mai pupa sa vina la guvernare cat or fi acesti comunisti din Stat si Biserica ). dar Christos a zis ca daca te roaga cineva sa mergi o mila cu el, adica la dus, sa mergi doua mile, adica si la intors. Si deci exista si o cale involutiva, in care de exemplu la intorsul Imparatului care reprezinta chipul de bou va trebui sa fie smerit atat de cel de la Teheran, cat si de cel de la Bagdad, si cred ca cam atata va fi el smerit din punct de vedere canonic, apoi imparatii de la Medina si Adis Abeba vor fi smeriti la intors de catre cei patru fii ai imparatului de la Adis Abeba si de catre imparateasa de la Berlin DDR si de catre Antichrist de la Nazaret, cu concursul pariilor de la Beijing si Moscova. Domnul Octavian Mihaescu vorbeste de intors, de reversul medaliei, cand mai toti devin niste presati ca niste sardine. Va rog sa ma scuzati ca am folosit termenul morisca, pentru ca de exemplu Cervantes ura morile prin Don Quijote al sau, iar eu m-am referit la moara care produce faina pentru paine, sau malaiul pentru mamaliguta. Mai sunt si adversarii care au termenul de morisca, de exemplu fascistii, care merg pe revers, mai ales cei de acum din Istambul si Egipt, la care concura si cei din Europa.

  12. Parintele Arsenie Papacioc care in tineretea lui a fost legionar, si care a suferit inchisoare din acesta pricina, iar in inchisoare Arhanghelul Mihail a venit si i-a deschis usa ca sa plece, dar a refuzat politicos, si apoi dupa ce a iesit din inchisoare s-a preotit si calugarit, la Manastireqa Turnu de pe Valea Oltului, unde au trait sfintii Daniil si Misail in chilii de piatra sapate in Munte ( acestia traiau apocalipsa din vremea lui Antichrist acolo in acele chilii ), in Muntele Fagaras, adica pe versantul de est de pe Valea Oltului, deci Parintele Arsenie Papacioc a spus ca sunt vreo trei directii de dus si trei de intors, sunt inainte la dus si inapoi la intors pentru Imparatul de la Tesalonic, care reprezinta chipul de bou din tronul lui Dumnezeu, si care va domni 32 de ani la Constantinopol, sunt sus la dus si jos la intors pentru Imparatul de la Medina, care reprezinta chipul de vultur din tronul lui Dumnezeu, si sunt dreapta la dus si stanga la intors pentru Imparatul de la Adis Abeba, care reprezinta chipul de leu din tronul lui Dumnezeu, acestea sunt valabile doar pentru acesti imparati care stiu dreapta si stanga lor, caci ceilalti nu stiu care este dreapta si stanga lor si adesea le incurca intre ele. De exemplu, Antichrist de la Nazaret si care crede in scaunul lui Uranus zice ca pacatele lui sunt inapoia lui si pacatele altora sunt inaintea lui, si de aceea el confunda inapoia cu inaintele, zice ca inaintele lui este inapoia altora si inapoia altora este inaintele lui, etc., se stie, imparatii de la Teheran si Bagdad confunda primul dreapta cu stanga lui, caci zice ca ce face cu stanga este de dreapta si ce face cu dreapta este de stanga, dar mai da si cu stangul in dreptul si invers, iar al doilea confunda susul cu josul si invers, asta intoarce lumea cu susul in jos si invers cu josul in sus. Cei care ii preseaza pe oamenii lui Dumnezeu ca pe niste sardine fac exact ce fac primii imparati rai, dar in ordine inversa.